Servisní služby

Servis tiskáren

Servis UPS záložních zdrojů

Profylaktika výpočetní techniky

Spotřební materiál tiskáren

Po záruční servis provádíme na těchto typech zařízení:

Laserové černobílé a barevné tiskárny:

Laserové a inkoustové multifunkční tiskárny:

Barevné inkoustové tiskárny:

Inkoustové plotery:

Časté otázky a odpovědi

  • Jak dlouho u vás bude tiskárna v opravě pokud se nepodaří opravu tiskárny provést u nás?
    Servisní zásahy se snažíme řešit ještě v průběhu dne (4-10 hodin od nahlášení), nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah opravy. O stavu opravy je zákazník průběžně informován.

  • Můžete provést opravu tiskárny u más ve firmě?
    Většina oprav (přibližně 95%) se provádí přímo u zákazníka (bez zvláštního příplatku) a není tak nutný složitý transport zařízení do servisu a tím je i zaručena maximální možná rychlost servisu. Opravy provádíme i mimo obvyklou pracovní dobu nebo o víkendech.

  • Jaká bude předběžná cena opravy?
    V některých případech se cena servisu nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme tedy na zařízení diagnostiku a následně vám sdělíme rozsah nutné opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte.

  • Kontakty

    firma JaMaT - Ing. Jan Novotný

    všeobecné informace,
    objednávky servisu:

    telefon: 223 017 646, 606 424 737
    mail: info@jamat.cz



    Servis tiskáren a multifunkčních zařízení

    Naše firma se specializuje převážně na pozáruční servis a preventivní údržbu počítačových tiskáren a multifunkčních zařízení HP (laserové a inkoustové).
    Značka HP je u nás nejrozšířenější a tak máme veškerou servisní dokumentaci a přístup k náhradním dílům.

    Jaké značky tiskáren opravujeme ?

  • HP – Hewlett Packard

  • Canon

  • Epson

  • OKI

  • Brother

  • tiskárny ostatních výrobců

    Jaké typy tiskáren opravujeme?

  • Laserové

  • Inkoustové

  • Jehličkové

    Smluvní servis
    Servis tiskáren a záložních zdrojů UPS poskytujeme smluvně i několika počítačovým firmám, které nemají tuto část servisu zajištěnou vůbec, nebo je tato část servisu zajištěna pouze částečně.
    Tito smluvní klienti mají vždy přednost před ostatními zákazníky a jsou jim poskytovány cenové slevy z práce i náhradních dílů.

    Rychlost a kvalita servisu

  • Většina oprav (přibližně 95%) se provádí přímo u zákazníka (bez zvláštního příplatku) a není tak nutný složitý (u určitých zařízení téměř nemožný) transport zařízení do servisu a tím je i zaručena maximální možná rychlost servisu. Opravy provádíme i mimo obvyklou pracovní dobu nebo o víkendech.

  • Kvalita a rychlost opravy jsou dva hlavní parametry naší firmy od roku 1996 a klademe na ně hlavní důraz.

    Strategie servisu

  • Zákazníkovi poskytujeme komplexní servis tiskáren všech typů a značek 24hodin denně / 7 dní v týdnu

  • 95% veškerých oprav se provádí přímo v místě u zákazníka

  • Díky široké specializaci našich techniků se daří opravit téměř všechny tiskárny (záleží pouze na ceně a dostupnosti náhradních dílů)

    Doplňkové služby

  • Zápůjčka tiskárny na nezbytnou dobu opravy


  • Copyright © 2009, Design by: JaMaT