Servisní služby

Servis tiskáren

Servis UPS záložních zdrojů

Profylaktika výpočetní techniky

Spotřební materiál tiskáren

Po záruční servis provádíme na těchto typech zařízení:

Bateriové záložní zdroje volně stojící:

Bateriové záložní zdroje rackové:

Časté otázky a odpovědi:

  • Můžete provést opravu UPS u más ve firmě?
    Většina oprav velkých UPS (přibližně 95%) se provádí přímo u zákazníka (bez zvláštního příplatku) a není tak nutný složitý transport zařízení do servisu a tím je i zaručena maximální možná rychlost servisu. Opravy provádíme i mimo obvyklou pracovní dobu nebo o víkendech.

  • Jaká bude předběžná cena opravy?
    V některých případech se cena servisu nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme tedy na zařízení diagnostiku a následně vám sdělíme rozsah nutné opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte.

  • Kontakty

    firma JaMaT - Ing. Jan Novotný

    všeobecné informace,
    objednávky servisu:

    telefon: 223 017 646, 606 424 737
    mail: info@jamat.cz



    Servis UPS - záložních zdrojů

    Naše firma provádí servis bateriových záložních zdrojů (nejen firmy APC). Provádíme také testování účinnosti (funkčnosti) UPS zařízení.
    Jelikož životnost baterií bývá přibližně 4-5 let (podobnou baterii máte v autě) a abychom včas zabránili poruchám, doporučujeme svým zákazníkům provedení preventivní kontroly UPS. Z důvodu aby nebyl narušen provoz (zejména u serverových typů), nabízíme provedení servisu nebo kontroly mimo obvyklou pracovní dobu.

    Kontrolní prohlídky obsahují:

  • vizuální kontrolu UPS

  • kapacitní test baterií

  • kalibraci

  • čištění UPS (vnitřní a vnější)

  • na základě měření na UPS je vystaven protokol o stavu UPS

    Jaké značky UPS opravujeme ?

  • APC

  • záložní zdroje ostatních výrobců Pro důležité provozy nabízíme servisní smlouvy, dle nichž přebíráme starost o pravidelný servis a zajišťujeme pohotovost pro případ nečekaných poruch.

    Smluvní servis
    Servis UPS a servis tiskáren poskytujeme smluvně i několika počítačovým firmám, které nemají tuto část servisu zajištěnou vůbec, nebo je tato část servisu zajištěna pouze částečně.
    Tito smluvní klienti mají vždy přednost před ostatními zákazníky a jsou jim poskytovány cenové slevy z práce i náhradních dílů.

    Rychlost a kvalita servisu
    Většina oprav velkých zařízení (přibližně 95%) se provádí přímo u zákazníka (bez zvláštního příplatku) a není tak nutný složitý (u určitých zařízení téměř nemožný) transport zařízení do servisu a tím je i zaručena maximální možná rychlost servisu. Opravy menších zařízení provádíme v našem servisu. Opravy provádíme i mimo obvyklou pracovní dobu nebo o víkendech. Kvalita a rychlost opravy jsou dva hlavní parametry naší firmy od roku 1996 a klademe na ně hlavní důraz.

    Strategie servisu

  • Zákazníkovi poskytujeme komplexní servis UPS všech typů a značek 24hodin denně / 7 dní v týdnu

  • 90% veškerých oprav velkých zařízení se provádí přímo v místě u zákazníka

  • Díky široké specializaci našich techniků se daří opravit téměř všechny UPS (záleží pouze na ceně a dostupnosti náhradních dílů)

    Doplňkové služby
    Zápůjčka UPS stejných nebo podobných parametrů na nezbytnou dobu opravy




  • Copyright © 2009, Design by: JaMaT